Hanna03 och Linnea

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna03 och Linnea - 24 oktober 2010 20:26

Hej! Just du kan vinna en present och en auto på msp du behöver bara göra en blogg på www.blogg.se elr www.bloggplatsen.se   båda är gratis! säg bara till mej på msp och sen så är du med elr du behöver ju skriva blogg adressen!  

Sen blir det en omröstning! men högst 7 personer får vara med just nu är 2 med!

Så du har chansen att vinna en present!! så passa på! Ps.På onsdag ska jag skaffa bilder till min blogg! >.<    Iuuu!  :D 




                                         Vi SeS! mVh Me


Av Hanna03 och Linnea - 24 oktober 2010 09:58

Hej svejs lingon grejs!

Mina brorsor är meega jobbiga!  den äldsta   

Han är 9 år är rätt konstig men ibland rolig!

Han går i 3:an

mitt bonus syskon är näst äldst.

Han är blyg men kan vara riktigt rolig 

Han har glasögon och går också i 3:an

 men han går inte på samma skola

Som Vi.


Och jag då? jag kan beskriva mej själv

Som snäll ( Brukar andra säga )

Rolig och ibland pytte litte självisk   

Är 7 år och går i 1:an


/ Hejdå! Mee!



Av Hanna03 och Linnea - 22 oktober 2010 16:47


Varför började du spela msp? : 
jag började spela när jag blev tipsad av min lillebrors kompis
och sen fortsatte jag helt enkelt spela eftersom jag tyckete det var kul ^^
Vilken lvl är du i på msp? : 
jag är i lvl 17
Spelar du andra online spel isånafall vilka? : 
jag spelar massa men jag är nästan aldrig online på dem men..
panfu,club penguin,ourworld,pandanda,adwenturequesworld,chobo
ts kanske fler jag kommer inte på nått 
Är det roligt att spela msp? :
Ja,jag tycker det är jätte kul ^^

                                  Intevjuv [ 1 ] Kuddis


Jag : Varför började du spela msp? :  Hon : jag började spela när jag blev tipsad av min lillebrors kompis och sen fortsatte jag helt enkelt spela eftersom jag tyckete det var kul ^^
Jag : Vilken lvl är du i på msp? : Hon :  jag är i lvl 17
Jag : Spelar du andra online spel isånafall vilka? : Hon : jag spelar massa men jag är nästan aldrig online på dem men..panfu,club penguin,ourworld,pandanda,adwenturequesworld,chobo
ts kanske fler jag kommer inte på nått 
Jag : Är det roligt att spela msp? : Hon : Ja,jag tycker det är jätte kul ^^


                      Så sa jag och hon. kolla också på nästa Intevjuv det här slutar med den dåligaste låten någonsin!!   





Usch!!!!!!!!!!             


Av Hanna03 och Linnea - 17 oktober 2010 16:27

 Hej! det här är min msp blogg jag heter hanna03 på msp jag gillar att vara med kompisar spela msp spela panfu och myket mer!                                                    Favo färg : Lila

Favo artist :

Alltså Hannah montana/Miley cyrus

Favolåt :

Så nu vet ni litte om mej!! bye     









































































































Tidigare månad - Senare månad

Lite om mig...


Hej, det här är vår msp blogg och vi hoppas på många komentarer och frågor //Hanna //Linnea

Fråga frågor!!

24 besvarade frågor

Klockan är...

Rösta här!!

Vad ska Linneas smeknamn vara
 Linnsan
 Linn
 Lilla tjejen
 Lime
 Nea

Några inlägg...

Gästisen! xD

Vad är det för dag?

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Vill du ha annat språåk?

Nåt du inte hittar? SÖÖK!

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards